+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Lázeňský dům Morava Recenze

Hodnocení hotelu

93%
Perfektní

dle 593 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    94%
  • Čistota

    96%
  • Vybavení

    91%
  • Pohodlí

    88%
  • Poměr cena/kvalita

    93%
Zobrazit recenze, které napsal:
  • mladý pár
Seřadit od:
Zobrazit:

Anonym

jednotlivec, 1.11.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
20 %
  • Neskutečně vše skvělé. Jsem ráda, že všichni děláte svoji práci perfektně a s dobrou náladou. Je mně 70 let a za celý svůj život jsem nezažila nikde tak krásnou atmosféru.

  • Vše se mně líbilo, k ničemu nemám výhrady. Každý pracovník odevzdával vysoce kvalitní práci.

Personál
2
Služby
2
Čistota
2
Pohodlí
2
Cena/kvalita
2

Lucia Drács

jednotlivec, 4.1.2011

Čeština

  • Celkové hodnocení
28 %
  • Hotel NEDODPORUČUJI. Objednejte si jeho služby pouze za předpokladu, že: 1. chcete si zlepšit svoje zanslosti v ruštině (i personál zapomíná často, že jste domácí host a mluví na Vás rusky 2. máte nepřekonatelnou nostalgii po školní jídelně a chybí Vám jídla s UHO omáčkou 3. v případě náhlé nemoci (v mém případě kompletního trávícího traktu od jídla) neočekáváte pomoc od lékaře lázeňského domu

Personál
2
Služby
1
Čistota
5
Pohodlí
2
Cena/kvalita
4

Anonym

dospělý pár, 8.7.2023

Karlovarský kraj

  • Celkové hodnocení
36 %
  • Nedostatek informací od personálu, na vše jsme se museli ptát. Jídlo nám nechutnalo, bylo vlažné a nedochucené. Cena pobytu neodpovídala kvalitě služeb.

Personál
2
Služby
2
Čistota
6
Pohodlí
6
Cena/kvalita
2

Anonym

jednotlivec, 6.9.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
40 %
  • Rusky hovořící personál, velmi špatná organizace stravování, procedury bez vysvětlení, chybí základní mapka rozmístění služeb, spletenec chodeb.

Personál
4
Služby
2
Čistota
6
Pohodlí
4
Cena/kvalita
4

Anonym

dospělý pár, 1.5.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
48 %
  • Duvodem naseho zklamani bylo neprizpusobeni celeho hotelu take (spravedlive) i ceskym klientum, vc. nutnosti prosit o zupan ( z duvodu zkusenosti s kradezemi hotel nepujcuje zupany recepce prekvapive automaticky), vsude na chodbach napisy v ruskem jazyce, 8 predvolenych programu v rustine apod..v soucasne dobe naplnene "uzkosti" spojenou s dopady na Ceskou republiku, nejen ekonomickeho charakteru a cilem lazenskeho pobytu (jimz je relaxace) pro vsechny klienty vsech narodnosti, jsme meli sok, ze se nic nezmenilo, i kdyz mezinarodni situace ano. Opravdu velke zklamani a skoda. Personal vysoke kvality, nicmene ani to "nedozene" vsudypritomny pocit, ze komfort (i ceskych) klientu nepatri mezi priority vlastniku hotelu, jez jsou zamereni jen na jednu narodnost, ktera v atmosfere hotelu prevazuje, velmi chvalime, kuchyn, personal a hlavni sestru, jez je z uplne jineho " levelu "sluzeb, jeji prace je vynikajici, a je velkou zachranou a bonusem ve smutne realite hotelu " Morava", jenz by se mohl klidne jmenovat "Moskva".

  • Okoli, strava, personal, strava, vyhled.

  • Sokujici zamereni hotelu v dnesni dobe, vylucujici peci o komfort ceskych klientu tim, ze prioritou hotelu je jednostrane jen ruska klientela, napisy v anglictine ci italstine aj. jazycich jsme nezaznamenali, prestoze anglicky hovorici klienty ano. Na chodbach byly nekde pouze ruske napisy. Nevadilo by, pokud by byly spravedlive i v cestine aj. jazycich.

Personál
10
Služby
2
Čistota
6
Pohodlí
2
Cena/kvalita
4

Eva Erfanuková

2.1.2024

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
52 %

(bez textového hodnocení)

Personál
4
Služby
2
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Eva Drastichová

jednotlivec, 2.1.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
52 %
  • Výborná kuchyně

  • Ubytování

Personál
6
Služby
6
Čistota
6
Pohodlí
2
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 24.10.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
52 %

(bez textového hodnocení)

Personál
4
Služby
4
Čistota
10
Pohodlí
2
Cena/kvalita
6

pojerová stanislava

jednotlivec, 6.9.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
60 %
  • Lázeňské služby byly na dobré úrovni. Horší byl úklid na pokoji a nejvíce stížností mám na jídelnu. Jídlo bylo velmi sterilní. Salát k jídlu byl vyřešen nakrouhaným zelím - každý den. 2x doplněn mrkví. Těstoviny, které byly k večeři jako hlavní jídlo se druhý den objeví u večeře jako předkrm. po večeři není možné si objednat cokoli k pití. Musíte se spokojit s dvěma druhy slazeného džusu. A kávovar, kde si ráno můžete dát kávu, tak ten je při večeři zavřen - takže máte smůlu - žádné pití. A jako perličku - zřejmě se musí také dát nějaké ovoce a tak jsme dostali např. jednu švestku - to už není ani humorné.

  • lázeňské služby. mělo by se více dbát na skloubení časů spa u párů. Dobré snídaně.

  • jídlo, zavření bazénu v sobotu. Malá ochota recepčních při některých dotazech.

Personál
6
Služby
6
Čistota
6
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Renata Hochová, Rojická 811, Praha 4

jednotlivec, 9.7.2012

Čeština

  • Celkové hodnocení
60 %
  • Lázeňské procerury se nacházejí přímo v budově hotelu. Jsou velmi dobré, nejlépe hodnotím pobyt v solné jeskyni a klasickou masáž.

  • Drtivou většinu klientů tvoří hosté ruské národnosti. Příliš malý bazén, i když uznávám, že větší nelze. Nakonec tam nemusím jít.

Personál
7
Služby
7
Čistota
6
Pohodlí
5
Cena/kvalita
5

Monika

rodina s malými dětmi, 9.7.2011

Praha 6

  • Celkové hodnocení
62 %
  • Každoroční pobyt i letos narazil na naprostou neochotu až drzost jedné z recepčních, jinak tradičně skvělá kuchyně i procedury. Nevýhodou je nemožné parkování a přesný lázeňský režim, který většinou nevyhovuje rodinám s malými dětmi. Nesmyslně naplánované procedury a neochota recepční cokoli měnit je nám zase trnem v očích na jinak velmi příjemném pobytu.

Personál
5
Služby
5
Čistota
8
Pohodlí
5
Cena/kvalita
8

Helena Rychecká

jednotlivec, 22.11.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
64 %
  • Krásné lázně s příjemnou atmosférou ?

  • Nemám negativní hodnocení.

Personál
6
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Anonym

dospělý pár, 6.12.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
64 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Jana Karlíčková

dospělý pár, 1.11.2021

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
64 %
  • Apartmán byl moc hezký, velice útulný, dobře zařízený a byl na skvělém místě hned u kolonády. Byli jsme rádi, že nebydlíme přímo v domě Morava, měli jsme více soukromí. Do LD Morava jsme chodili na snídaně. Nebylo to ani moc daleko, takže nám to nevadilo. Snídaně ovšem byly dost chudé. Přijde mi, že v 21. století mít na výběr z pečiva klasické housky nebo rohlíky a plátky toho nejobyčejnějšího (většinou staršího a okoralého) chleba, je dost mimo. Chybělo mi (a to značně) celozrnné pečivo, zelenina (byla tam pouze nakrájená paprika nebo okurka) a ovoce. A to nemluvím o přídělu 1 houska na osobu. To je tedy opravdu směšné. Džus nebyl džus, ale obarvená sladká voda a o kávě ani nehovořím. Personál v jídelně se tvářil dost znuděně a paní na recepci občas ani neodpovídala na pozdrav. Takže. Bydlení moc pěkné, ale zkuste zapracovat na profesionálním přístupu zaměstnanců (každý host chce mít pocit, že je tam vítán) a snídaně přizpůsobte moderní době a trendům zdravé výživy. Jste přeci lázně, ne?

  • ubytování čistota vybavení komfort

  • snídaně jako z minulého století nepříjemný personál

Personál
4
Služby
4
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Anonym

ostatní, 11.10.2021

Olomoucký kraj

  • Celkové hodnocení
64 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
6
Čistota
6
Pohodlí
4
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 1.10.2021

Olomoucký kraj

  • Celkové hodnocení
64 %
  • Celkově průměrné

  • Čistota na pokojích

  • Strava na úrovni závodní jídelny

Personál
6
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Anonym

rodina se staršími dětmi, 13.9.2021

Moravskoslezský kraj

  • Celkové hodnocení
64 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 16.8.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
68 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
6
Čistota
6
Pohodlí
6
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 27.6.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
68 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
8
Čistota
6
Pohodlí
6
Cena/kvalita
8

Jaroslav Tabara

dospělý pár, 15.6.2021

Moravskoslezský kraj

  • Celkové hodnocení
68 %
  • Paní recepční byla neochotná. Jsme důchodci a manželka o berlích a prosili jsme, aby nám dala pokoj v 1.poschodí, což odpověděla, že je vše plné, ale nebylo. Jeli s námi příbuzní a těm bylo vyhověno a dostali pokoj v 1.patře a neměli žádné zdravotní pohybové potíže.

  • jídlo, úklid, procedury

  • ubytování komplikované

Personál
10
Služby
6
Čistota
10
Pohodlí
2
Cena/kvalita
6