+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Lázeňský dům Morava Recenze

Hodnocení hotelu

93%
Perfektní

dle 593 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    94%
  • Čistota

    96%
  • Vybavení

    91%
  • Pohodlí

    88%
  • Poměr cena/kvalita

    93%
Zobrazit recenze, které napsal:
  • mladý pár
Seřadit od:
Zobrazit:

Věra Fialová

dospělý pár, 3.1.2022

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Eva Drastichová

jednotlivec, 2.1.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
52 %
  • Výborná kuchyně

  • Ubytování

Personál
6
Služby
6
Čistota
6
Pohodlí
2
Cena/kvalita
6

Ludmila

jednotlivec, 1.1.2022

Pardubický kraj

  • Celkové hodnocení
84 %
  • Mám jenom upozornění k taxislužbě. Při příjezdu jsem použila taxík, který stál u nádraží a ten mne odvezl za 300 Kč a tomu, že by to mělo být za 150, se jen smál. Na zpáteční cestu jsem si našla číslo na taxislužbu na internetu a hle - odvezli mne za 130 Kč.

  • přívětivý personál, příjemné prostředí.

  • nešlo si dokoupit obědy, i když se vařilo. Asi nedostatek personálu?

Personál
10
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Václav Souček

dospělý pár, 1.1.2022

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Málo prostoru u jídelních stolů, zato výborná kuchyně.

  • Čistota a ochotný personál

  • Malá účinnost ventilace koupelny a WC.

Personál
8
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8

Marie Brožíková

jednotlivec, 30.12.2021

Karlovarský kraj

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Hodnocení okolí odpovídá umístění hotelu. Omezená kultura nabídnuta nebyla, ač 25.12. byla Rybova mše v sále hotelu Pupp a 26. 12. operetní melodie v divadle. Když jsme to zjistili, nebyli již lístky mimo divadlo.

  • Pěkné ubytování, čisto všude, jídlo jednodušší ale chutné, ráno studený a teplý bufet i upečené sladké. Procedury dle plánu.

  • Vánoční pobyt byl plánovaně navýšen o cca 2000,-Kč při polopenzi. Moje připomínka je k večeři na Štědrý den. Tato se sestávala s minipředkrmu, jedné ryby a salátu a jedné mandarinky. Rybí polévku dostali hosté k obědu (divný zvyk). Zcela chybělo tradiční vánoční pečivo , štrůdl, pro děti např. zmrzlina, kompot a jiné, tak je zvykem v našich domácnostech. Lidé se dokrmovali chlebem a nahrubo nakrajeným zelným a mrkvovým salátem , který se opakoval každý den. Tento je zcela nevhodný pro seniory (chrup) a děti. Pro děti žádný kompot apd. Jako pití si lidé sami přinesli buď plechovkové pivo nebo pili přeslazený pseudodžus, ze supermarketů víno konzumovali na pokoji. Na dotaz kávy bylo sděleno, že kávovar je vypnut. Věta "Hoj, ty Štědrý večere" zůstala jen přáním. S majiteli jsme se nesetkali, nikdo nepopřál hezké svátky , ani my naopak, jen obsluhujícímu personálu jsme mohli poděkovat. Příkladem jsou lázně TřeboŇ, hotel Aurora i Berta, kde je o klienty na Štědrý den vzorově postaráno i po stránce kultury.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8

Hana Vyleťalová

skupina přátel, 27.12.2021

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Byli jsme s pobytem v LD Morava velice spokojeni. Personál milý a ochotný, ubytování na úrovni a čisto, procedury příjemné (nejlépe jsme všichni hodnotili klasickou masáž u pana Míry.

  • V podstatě jsme byli spokojení téměř se vším.

  • Menu na Štědrý večer. Očekávali jsme (stejně jako při jiných vánočních pobytech) klasické štědrovečerní menu. Ačkoli jsme si chtěli připlatit za rybí polévku, která se podávala v poledne, nebylo nám to umožněno.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

dospělý pár, 27.12.2021

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

dospělý pár, 27.12.2021

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
96 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
10

Alena Kosová

jednotlivec, 27.12.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Hotel ubytování výborné. Není personál, a proto chybí možnost posezení v hotelu na kávu, víno v odpoledních a večerních hodinách. Byly tedy využity jiné objekty. Je to škoda, protože prostředí je příjemné. Chválím služby a možnost dokoupení a i provedení procedur.

Personál
10
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Marie Bártová

dospělý pár, 22.12.2021

Jihomoravský kraj

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Špatná kvalita polštářů na postelích.

  • Chování pana doktora.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 21.12.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Velmi se mi v hotelu líbilo, krásný výhled na Karlovy Vary.

  • Vše

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

dospělý pár, 21.12.2021

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
80 %
  • Na úrovni byla čistota, přístup personálu, zejména provádějících procedury

  • Strava byla chuťově dobrá, horší byly porce jídla, kdy k snídani jste měli 1 rohlík a 1 krajíc chleba. Rovněž i porce jídla byly spíše dětské.

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Anonym

skupina přátel, 21.12.2021

Jihočeský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Miroslav

dospělý pár, 21.12.2021

Jihomoravský kraj

  • Celkové hodnocení
96 %
  • S pobytem jsme velmi spokojeni

  • Vybavenost, pohoda, čistota, prostředí, výhled.

  • Belmi malý prostor mezi jednotlivými stoly, je těžké mezi nimi projít.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
10

Jiřina Haberlova

jednotlivec, 20.12.2021

Olomoucký kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • ´Příjemné, služby super ,čistota a péče na úrovni díky za reelax před vánoci .

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

dospělý pár, 20.12.2021

Olomoucký kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Všeobecná spokojenost, na podobném pobytu jsme byly poprvé.

  • Klid a pohoda.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 20.12.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
92 %
  • dobrý poměr kvalita cena

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 20.12.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
80 %
  • procedury, solná jeskyně

  • Jídlo bylo průměrné, čaj se ke snídani nedal vybrat (pouze jeden druh ve várnici).

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 20.12.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

dospělý pár, 20.12.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10